close

跟essie一起來個暖陽陽的日光浴八

Sunbath with essie nail colors lol.


台灣女孩有UNT   美國少女有essie
夏天真的不能沒有指甲油
儘管沒有華麗的彩繪  素素的單色也能帶來好心情

It's good to have essie in the U.S. while I used to be a big fan of UNT in Taiwan lol.
Can't live without having nail colors in hot summer.
It does matter if you don't have fancy nail art.
Simple nail polish is a good way to go.


essie是美國品牌   較適合年輕族群的指彩
1981年第一罐指甲油在Las Vegas發表 
之後隨著美容沙龍業的流行   慢慢推出更多受歡迎的色系
很多大明星都是essie的愛好者  
現在的essie也屬於 L'OREAL 旗下的品牌了

Founded in 1981 with its first priemere in Las Vegas, Nevada.
The shades of essie grew popular with the rising salon industry in the 90s.
The cute colors are often seen on stars and now essie belongs to  L'OREAL since 2010.



無聊的簡介完畢
趕快來分享一下我的essie八

Check out my essie collection as a beginner woohoo~



來美國後不改愛買指甲油的本性 (遮臉)
陸陸續續嘗試了一些品牌
目前essie榮登我內心最愛

因為它除了瓶身可愛 (喜歡它小巧和清爽淺色系的瓶裝)
價錢實惠 (一罐大約八塊美金)
重點是顏色很飽和
擦完不會有不均勻或很容易掉色的尷尬
叫人怎麼能不喜愛 哈
可愛到的Chloe Chen的官方網頁都有賣喔 (點我)


essie is my currently favorite brand after several tryouts.
For its super-saturated color and light cute bottles.
$8 dollar is also a acceptable price.
It can be found on Chloe Chen Taiwan's website. (check me out)



我的愛色一號: Fiesta 歡樂慶典桃紅

Nail color No.1: Fiesta
 





我發現我很愛買桃紅色
總覺得擦起來很有精神

The fuchsia color makes me feel so alive when I put it on my hands and toes.






這個顏色去海邊也很適合
太引人注目了哈

It's a perfect accessory in your beachside vacation lol.







為了讓顏色更顯更亮更持久
以前我會在最後再擦上一般透明的coating
最近發現essie的 "good to go" 除了幫助速乾 也讓顏色更不容易掉
再也不必花好久等指甲乾  或是懊惱未乾就不小心弄壞
大推薦這罐!!!

essie's "good to go" is a perfect top coat which sets your nail color in seconds .
No more long-wait and avoid annoying chipping nail.
Try this one and make your color stay longer.








我的愛色二號: Bikini So Teeny 粉藍比基尼

Nail color No.2: Bikini So Teeny




這個顏色我已經看的雜誌流口水好久了....
他們都很奸炸  在推出前好幾個禮拜  就先在雜誌上刊登新色
讓大家很喜歡然後還要盼阿盼的~~~ (沙龍店小姐都被我問到煩了 哈哈哈)

I've been waiting for sooo long for this color since I saw it on the magazine.
The ad is always publicized for several weeks before you can get it in stores.
What a torture....




甚麼叫做"一見傾心"我終於體會到了 哈哈哈
This is the so-called "Love at first sight." LOL




看!!!可愛翻天天天阿~~~(翻滾)
The color is SUPER CUTE!!!  (rock!!!)




真的很喜歡essie的飽和顏色
當然我都擦兩層會更美更顯色

Fall in love with the super-saturated color.
I always put on two layers to get a perfect shade.






炎熱的夏天就是要來點粉粉嫩嫩嘛

Irresistible light color for summer heat. (thumb!!!)








這種粉色搭配任何淺色單品都適合喔

It goes with any light color outfits and accessories.






居家裝來一張

Playing with nail colors at home.






夏天我的腳丫曬好黑喔
有人有美白腳丫的秘方嗎? (以後都穿長裙出門好了不然好熱)

My suntanned feet really irritate me.





我的愛色三號: Turquoise & Caicos

Nail color No.3: Turquoise & Caicos






這個顏色我也觀望了蠻久
班上有一個荷蘭女生擦這個顏色好美  所以我就帶它回家了 (愛買還找藉口...哈)

A Dutch girl in my class looked gorgeous with this color.
And the lovely one doesn't let me down when I color my nails.






我覺得有多擦那一層good to go真的差很多
比擦一般的透明指甲油還更閃亮且持久 (實驗心得)

I decide to put on essie top coat from now on because it's way better than the old one I had. (note)







我發現這個綠色比藍色擦起來顯白

The soft green makes skin looks lighter.



 





搭緊身褲裝

with skinny jeans




最喜歡搭小洋裝
(下次試看多拍點穿搭好了)

Love it when it goes with casual dresses.




三色你最喜歡哪色呢? (投票投票)
我會繼續蒐集美麗的顏色再分享給大家
年底回台灣再來個代購好了 (有人想要的話 哈)

簡單分享
謝謝大家
下一篇想看夏天防曬底妝還是小包分享哩?


Which color do you like the best?
Stay tuned and will continue to share pretty colors from essie.
Next one shall be summer foundation or small purses lol.
Hope you all like it!





arrow
arrow
    全站熱搜

    crystal17 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()